nastor napisał
A nie wystarczy jakiś lepszy odświeżacz powietrza? Albo olejki eteryczne? W jaki sposób ten zapach jest rozpylany w marketach? Przez wentylację?
Myślę, że w małej firmie czy sklepie można skorzystać z tradycyjnych metod. Z pewnością nie wyjdzie to drogo. Ważne tylko, żeby zapach nie był bardzo chemiczny, bo może odstraszać. A nawet w firmie ubezpieczeniowej chyba warto dbać o przyjemny zapach. Myślę, że dobrze spisałby się na przykład aromat kawy, bo jest to jeden z najbardziej lubianych zapachów, podobno nawet wśród osób, które kawy nie piją. Pewnie dobrze sprawdziłby się także jakiś lekko kwiatowy albo cytrusowy, choć tu należy uważać, bo może się kojarzyć z toaletą.
Właśnie niekoniecznie. To o czym tutaj piszesz to nie jest aromamarketing ale po prostu ładny zapach w firmie. Aromamarketing to coś zgoła innego.
Nie masz zapachu świeżo upieczonego chleba albo ciasteczek. Aromatycznych wędlin czy sera. To wlaśnie przyciąga klientów do sklepu. Takie zapachy można kupić wyłącznie w firmach zajmujących się aromamarketingiem.