• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Najlepsze konto oszczędnościowe

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Gość

Niezarejestrowani

11.5.2015 11:24
Jesli zmieniaja warunki, dostajesz te informacje listownie, a potem masz miesiac na rezygnacje jesli chcesz
Cytuj
FinansologBadacz finansów

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 403 razy

Wyślij wiadomość

11.5.2015 15:48
Gość napisał
Jesli zmieniaja warunki, dostajesz te informacje listownie, a potem masz miesiac na rezygnacje jesli chcesz

Niekoniecznie listownie, mogą też mailowo lub telefonicznie. Zrezygnować z takich rzeczy możesz kiedy chcesz ;)
Cytuj
Wypowiedzenie-OC.pl - skuteczne informacje odnośnie rezygnacji z ubezpieczenia OC
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

11.5.2015 16:06
banki nie informują telefonicznie o zmianie TOiP lub regulaminu, musi to być w sposób pisemny:
1. info w systemie transakcyjnym + odpowiedni link
2. wersja papierowa przesłana na adres korespondencyjny

klient ma możliwość NIE zaakceptowania warunków, wtedy rozwiązanie umowy jest decyzją banku - przydatne w przypadku korzystania z promocji
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
FinansologBadacz finansów

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 403 razy

Wyślij wiadomość

11.5.2015 17:44
No z tym telefonicznie to się rozpędziłem. Mój błąd :)
Cytuj
Wypowiedzenie-OC.pl - skuteczne informacje odnośnie rezygnacji z ubezpieczenia OC
Gość

Niezarejestrowani

12.5.2015 8:59
Czyli jednak trzeba zatwierdzić, nie moga ot tak wcisnąć nowej oferty.
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

12.5.2015 10:43
jest to tzw. milcząca zgoda; dostajesz propozycję zmiany (regulaminu, TOiP itp...) i jeżeli w określonym terminie nie wniesiesz sprzeciwu to zmiany wchodzą w życie i są dla Ciebie obowiązujące
jeżeli wniesiesz sprzeciw (nie akceptujesz zmian) i poinformujesz o tym bank (w sposób przez niego określony) to umowa zostanie przez bank wypowiedziana

ważne jest to, że bank ją wypowiada a nie klient ;-)
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
wazerka

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

12.5.2015 11:09
Czyli obecnie w żadnym banku nie mamy gwarancji, że oprocentowanie będzie takie przez pół roku albo przez rok? Sama zastanawiam się nad założeniem konta oszczędnosciowego ale chciałabym uniknąć sytuacji, w której na przykład obecują mi 4% a za chwilę się to zmienia i dostaję oprocentowanie w wysokości 0,1%...

Gdzie takiego szukać ?
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

12.5.2015 12:49
jak założysz lokatę ze stałym % to masz je gwarantowane przez cały okres umowy, przy KO oprocentowanie może się w każdej chwili zmienić

jak mocno spadnie to kasę z KO wypłacasz i przelewasz tam gdzie dają więcej ;-)
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
smay

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

12.5.2015 14:26
Robert Sierant napisał


ważne jest to, że bank ją wypowiada a nie klient ;-)


A czy to jakaś różnica, kto wypowiada umowę? To się klientowi gdzieś zapisuje na niekorzyść, że wypowiedział umowę? Ja w swoim życiu już z kilku kont zrezygnowałem, powinienem się czegoś obawiać?
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

12.5.2015 15:20
oczywiście, że ma:

jeżeli klient wypowiada to może być konieczność zapłacenia kary umownej (np. za niedotrzymanie warunków promocji), natomiast jeżeli robi to bank wtedy nie ma podstawy do naliczenia kary
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
Odpowiedź