• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Co robić, gdy przelew nie dotrze do odbiorcy

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Tomasz SłupczynskiEkspert Comperia.pl

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 249 razy

Wyślij wiadomość

9.3.2015 9:23
Przelewy zwykle nie docierają do odbiorcy z winy nadawcy, gdy ten źle wpisał dane. Baki mają mechanizmy, które chronią przed takimi sytuacjami już w momencie uzupełniania danych, jednak żaden system nie jest doskonały. Co robić w takiej sytuacji? O tym tutaj.
Cytuj
Tomasz Słupczyński, Ekspert Comperia.pl
monk

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

9.3.2015 13:06
Po prostu trzeba się pilnować i zwracać uwagę aby konto na które wysyłamy pieniądze było poprawne. Sam zanim nadam przelew staram się kilka razy przeczytać do kogo wysyłam.
Jeśli środki zostaną zaksięgowane na koncie innej osoby i tak osoba stanie okoniem ( nie będzie chciała nam tych pieniędzy odesłać) to pozostaje nam jedynie wytoczenie jej procesu.
Bank raczej nie będzie w tym pośredniczył. Bo w sumie nie jest to jego wina a wyłącznie nasz błąd.
Cytuj
Antoni

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

9.3.2015 16:55
Zgadzam się z monkiem, jeśli wyślemy źle zaadresowana kwotę to jest tylko nasza wina. Trzeba być dokładnym i ,,spieszyć się powoli" :p
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

12.11.2019 21:40
a co jeśli dane są poprawne a po tygodniu nadal przelew nie doszedł?
Cytuj
marek741

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

15.10.2020 21:15
Ja skontaktowałbym się z bankiem, ale przed tym skontaktowałbym się z adresatem czy na pewno podał właściwy numer konta do wpłaty, bo czasami może być tak, że wpisałeś prawidłowo numer konta, ale po prostu to nie jest konto tej osoby i ona może czekać na przelew w nieskończoność. Raczej rzadko się zdarza, żeby przelew z jakichś przyczyn nie doszedł, a jeśli jest jakiś problem techniczny to pieniądze są zwracane na konto nadawcy w ciągu 4 dni. Jeśli pieniądze poszły na złe konto to wtedy bank wyjaśni sprawę z właścicielem tego rachunku, na który zostały przelane pieniądze i je odzyskasz.
Cytuj
Odpowiedź