• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Darmowy kredyt w GET IN BANK- czy to prawda?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
jacekplacek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

20.4.2016 17:51
Hej. Potrzebuję 1500 zł. do zakupu laptopa. Trochę pieniędzy już mam. Zależy mi na jak najtańszym kredycie, jestem studentem. Znalazłem taką ofertę w Get in banku- 2000 zł. prowizja i rrso - 0%. Odpowiada mi to skoro za darmo. Jaki może być warunek, żeby taki kredyt wziąć? Jakoś mi się nie wierzy, ze każdy może.
Piotr Ożarowski

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 368 razy

Wyślij wiadomość

21.4.2016 7:34
"Darmowy Kredyt Gotówkowy" to oferta kredytu całkowicie darmowego (bez oprocentowania, kosztów prowizji, kosztów ubezpieczeń) dedykowana jest dla wszystkich osób, które na dzień złożenia wniosku o kredyt nie posiadają w Getin Noble Banku żadnego produktu (kredytowego, depozytowego, kartowego lub rachunku ROR). Kwota kredytu od 500 zł do 2000 zł, okres kredytowania 12 miesięcy" - z noty prawnej Getinbank'u.

Pisze Pan, że jest studentem. A jakie jest żródło Pana dochodów?
pozdrawiam
Piotr Ożarowski
wwjm@wwjm.pl
888-777-991
kaplok

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

21.4.2016 10:45
Nie jestem klientem tego banku i nie mam wobec niego żadnego zobowiązania. Jestem emerytem. Czy możliwe jest, że dostanę ten kredyt? Jeżeli tak to czy jest on dostępny przez internet ewentualnie jakąś weryfikację telefoniczną?
jacekplacek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

21.4.2016 10:49
Piotr Ożarowski napisał