• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Wykreślenie z bik

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Artur Sarnecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1359 razy

Wyślij wiadomość

20.8.2015 10:13
jeszcze mi się nie zdarzyło w żadnym banku żeby na infolinii ktoś wiedział czy pismo wpłyneło i czy jest rozpatrywane:/

ostatnio nawet mi zasugerowano żeby wysłał pismo ponownie skoro nie ma odpowiedzi:)
Cytuj
Doradca Finansowy

https://finansepoludzku.pl
Napisz: biuro@finansepoludzku.pl
ignacy

Niezarejestrowani

20.8.2015 12:52
To fakt, ze na infoliniach siedza niezbyt kompetentni pracownicy, wiem bo sam tak kiedys pracowałem :D
Cytuj
EdwardKowal

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

21.8.2015 9:47
Stanisław Bińkiewicz napisał
Bank powinien udzielić pisemnej odpowiedzi, czy rozpatrzy sprawę pozytywnie, czy negatywnie. Decyzja zależy w dużej mierze od tego, na jakiej podstawie dokonano wpisu /czy bank informował o tym że dokona wpisu bez zgody kredytobiorcy /, jak długo wpis figuruje w BIK. Tak więc trzeba czekać, ewentualnie telefonicznie przypomnieć się.
To znaczy, ze mimo splaty jedne długi moze wykreslic a innych nie?
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

21.8.2015 9:51
historię spłat widać przez 5 lat (później rekord zostanie przesunięty do części statystycznej), po to właśnie jest BIK, aby instytucje finansowe widziały czy kredytobiorca jest solidny czy też nie

osoba, która ma zaległości (nie płaci rat zgodnie z harmonogramem) jest niesolidnym kredytobiorcą, to że się spóźniała będzie widoczne nawet pomimo całkowitej spłaty zobowiązania
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
EdwardKowal

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

21.8.2015 10:09
Artur Sarnecki napisał
jeszcze mi się nie zdarzyło w żadnym banku żeby na infolinii ktoś wiedział czy pismo wpłyneło i czy jest rozpatrywane:/

ostatnio nawet mi zasugerowano żeby wysłał pismo ponownie skoro nie ma odpowiedzi:)
W roznych firmach, róznie działają infolinie. Więc nie mozna tak kategoryzować. Chociaz wiem jedno infolinia w PKO BP to trgedia, czeka sie pol godziny, a pomocy i tak zero.
Cytuj
karinakowalczyk

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

25.8.2015 11:49
Michał Traut napisał
Czasami warto skorzystać z infolinii. Na infolinii nie zawsze poznamy odpowiedź banku, ale często możemy dowiedzieć się czy nasze pismo faktycznie wpłynęło i czy jest rozpatrywane.

Złożenie wniosku w oddziale nie zawsze wiąże się z tym, że doradca nie zapomniał przekazać go dalej.
No ja nie mam też najlepszego doświadczenia z ingfoliniami, kiedys na jednej pracowałam, wiem niestety jak to działa. Szkolenie 2 dni, a potem siadasz i do boju, wiesz czy nie wiesz musisz odpowiadać na pytania :D.
Cytuj
Kolos

Niezarejestrowani

25.8.2015 13:42
Trochę w tym jest prawdy, ale zalezy jeszcze gdzie pracowałaś? to był bank? Ja pracowałem pare lat temu w jednej z firm telekomunikacyjnych to szkolenie trwało miesiąc, i w ogóle mysle, zę wiedze miałem niezłą.
Cytuj
Artur Sarnecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1359 razy

Wyślij wiadomość

27.8.2015 23:27
kompetentni doradcy to jednak rzadkość, przykład z dziś - eurobank, klientka u 3 różnych osób otrzymała 3 różne informacje o statusie sprawy WOW
Cytuj
Doradca Finansowy

https://finansepoludzku.pl
Napisz: biuro@finansepoludzku.pl
Ula34

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

28.8.2015 11:36
Za te pieniądze, co im płacą, to się nie dziwię, że nie są zbyt kompetentni. Firmy zlecają to jakimś zewnętrznym podwykonawcom, a oni zatrudniają studentów, żeby jak najbardziej obniżyć koszty pracy. No i rotacja też jest spora, więc może nawet nie opłaca się ich szkolić?
Najgorsze jest to, że najczęściej dzwonienie na te infolinie jest płatne, a i tak można sprawy nie załatwić. Podoba mi się tutaj polityka mBanku, gdzie nie trzeba dzwonić, tylko można porozmawiać na czacie. Niby i tak nie wszystko się w ten sposób rozwiąże, ale przynajmniej nie trzeba płacić.
Cytuj
Artur Sarnecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1359 razy

Wyślij wiadomość

28.8.2015 12:03
mało czy nie mało, uważam że jeśli ktoś się godzi na jakąś prace i zna warunki to powinien to wykonywać jak należy ...
Cytuj
Doradca Finansowy

https://finansepoludzku.pl
Napisz: biuro@finansepoludzku.pl
Odpowiedź