• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat0 osób obserwuje ten temat

smsy premium w T-Mobile

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

12.8.2015 13:36
niczego nie aktywowałem, nie zamawiałem i zaczęły do mnie przychodzić, "jedyne" 6.15 zł brutto za sztukę

a mam jedynie router bezprzewodowy, do którego tylko się łączę aby mieć dostęp do inetrnetu

złożyłem reklamację, czas oczekiwania 30 dni ;-/

czy wszyscy operatorzy tak mają czy tylko T-Mobile chce mnie w balona zrobić?
mam umowę od 20.07, internet jest ok, ale ww. to jakiś dramat!

macie jakieś doświadczenia odnośnie takich sms-ów, który nie zamawialiście?
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
adik

Niezarejestrowani

12.8.2015 13:44
ALe niezbyt rozumiem, jak to? Pierwszy raz o czyms takim slysze...
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

12.8.2015 13:56
nie zamawiasz, a na billingu zaczynają się pojawiać opłaty 6,15 zł za sms

znalazłem w sieci, że takie sytuacje wcale nie są rzadkością
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
gapik

Niezarejestrowani

12.8.2015 14:08
reklamowac i reklamowac! to skandal jakis. Nie wyobrazam sobie czegos takiego.
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

12.8.2015 14:14
poszedłem do salonu, kazałem zablokować + napisałem reklamację

laska w salonie powiedziała, że pewnie sobie jakieś gry ściągałem...tylko nie potrafiła wyjaśnić jak mógłbym je ściągać na router!?
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
Werka

Niezarejestrowani

12.8.2015 14:21
wymówić umowę i juz! A jak nie pomoze to do Rzecznika iśc, nie mozna tego tak zostawiac
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

12.8.2015 14:24
powoli, umowy nie chcę wymawiać, bo ogólnie usługa (internet) mi odpowiada, na razie złożona reklamacja, poczekam na odp. i dopiero wtedy podejmę dalsze decyzje
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
dorin1a

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

13.8.2015 7:28
Ja chyba wiem o co chodzi, kiedyś była z tym afera w orange. Przychodzi sms, że zaczną ci przysyłać smsy premium, chyba, że im odeślesz zwrotnego smsa, że nie chcesz. Na tej zasadzie to działa i pewnie u ciebie było podobnie. Większość ludzi nie czyta takich smsmów tylko od razu kasuje, więc nie zauważą, że w tym było odwrotnie napisane. Tym bardziej nie czytasz ich, gdy przyjdą na router. Nie wiem, jak kiedyś się ta sprawa skończyła, ale może ktoś inny coś słyszał?
Moim zdaniem to jawne wyłudzenie i powinno być ścigane.
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

13.8.2015 10:34
wczoraj złożyłem reklamację (email) dzisiaj zadzwoniła Pani z T-Mobile i wyjaśniła, że takie sms'y premium potrafią się włączyć nawet same!!!
aby to uniemożliwić trzeba zablokować możliwość otrzymywania smsów premium, przy usłudze internetowej można to zrobić na infolinii (gratuluję temu komu udało się dodzwonić) lub w salonie, przez e-boa nie można

jak ktoś nie zauważy, pokasuje to może mu nabić nawet kilkadziesiąt złotych miesięcznie więc trzeba być czujnym

kuriozum polegało na tym, że na routerze nawet nie ma możliwości odczytania sms'a, w tym celu trzeba się zalogować do systemu internetowego

odniosłem wrażenie, że w telekomie zdają sobie sprawę, że takie smsy (które się same potrafią uruchomić) są problemem dlatego anulowali naliczone opłaty

generalnie poziom obsługi (reklamacja) bardzo pozytywny, zabezpieczenia przed takimi "przygodami" niestety żadne

nadal nie wiem w jaki sposób te smsy się uruchomiły? może losowo próbują licząc na to, że ktoś nie zauważy
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
krejzi

Niezarejestrowani

13.8.2015 10:52
Robert Sierant napisał
wczoraj złożyłem reklamację (email) dzisiaj zadzwoniła Pani z T-Mobile i wyjaśniła, że takie sms'y premium potrafią się włączyć nawet same!!!
aby to uniemożliwić trzeba zablokować możliwość otrzymywania smsów premium, przy usłudze internetowej można to zrobić na infolinii (gratuluję temu komu udało się dodzwonić) lub w salonie, przez e-boa nie można

jak ktoś nie zauważy, pokasuje to może mu nabić nawet kilkadziesiąt złotych miesięcznie więc trzeba być czujnym

kuriozum polegało na tym, że na routerze nawet nie ma możliwości odczytania sms'a, w tym celu trzeba się zalogować do systemu internetowego

odniosłem wrażenie, że w telekomie zdają sobie sprawę, że takie smsy (które się same potrafią uruchomić) są problemem dlatego anulowali naliczone opłaty

generalnie poziom obsługi (reklamacja) bardzo pozytywny, zabezpieczenia przed takimi "przygodami" niestety żadne

nadal nie wiem w jaki sposób te smsy się uruchomiły? może losowo próbują licząc na to, że ktoś nie zauważy
Dobrze, ze chociaz nie musi Pan placic. Na prawde na kazdym kroku trzeba byc czujnym i uwazać, bo moga nas nabijać w butelke wszyscy i wszedzie.
Cytuj
Odpowiedź