13.8.2015 10:52
Robert Sierant napisał
wczoraj złożyłem reklamację (email) dzisiaj zadzwoniła Pani z T-Mobile i wyjaśniła, że takie sms'y premium potrafią się włączyć nawet same!!!aby to uniemożliwić trzeba zablokować możliwość otrzymywania smsów premium, przy usłudze internetowej można to zrobić na infolinii (gratuluję temu komu udało się dodzwonić) lub w salonie, przez e-boa nie można
jak ktoś nie zauważy, pokasuje to może mu nabić nawet kilkadziesiąt złotych miesięcznie więc trzeba być czujnym
kuriozum polegało na tym, że na routerze nawet nie ma możliwości odczytania sms'a, w tym celu trzeba się zalogować do systemu internetowego
odniosłem wrażenie, że w telekomie zdają sobie sprawę, że takie smsy (które się same potrafią uruchomić) są problemem dlatego anulowali naliczone opłaty
generalnie poziom obsługi (reklamacja) bardzo pozytywny, zabezpieczenia przed takimi "przygodami" niestety żadne
nadal nie wiem w jaki sposób te smsy się uruchomiły? może losowo próbują licząc na to, że ktoś nie zauważy
Cytuj