• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
1 osoba przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

odszkodowanie za przerwy w dostawie

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Ekspert Comperia.pl

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 94 razy

Wyślij wiadomość

27.2.2015 14:24
Na jakie odszkodowanie za przerwy w dostawie usług telekomunikacyjnych możemy liczyć? Jak są naliczane? O tym tutaj.
Cytuj
Arkadiusz Wojciechowski, ekspert
Edek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

2.3.2015 12:12
Wy zgłaszacie jak macie przerwy. Ja nie, niby wiem ze można i cos tam zyskać, ale po prostu mi się nie chce. 1/15 z 70 zł to nie wyjdzie mi jakaś wielka kwota. A udowadniać to itd szkoda czasu.
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

2.3.2015 16:45
No tez mi sie to jakoś nie kalkuluje, chociaż z drugiej strony jakby ludzie dla zasady egzekwowali swoje to może przełożyłoby się to na większą dbałość o klienta.
Cytuj
Piotr

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

3.3.2015 11:41
Właśnie powstaje pytanie, czy jeśli nie miałem dostępu do Internetu pol godz. czy nawet 2 to bede tracił następne na to, zeby odzyskać parę groszy za stratę. Musiałbym robić coś mega ważnego, żeby walczyć o te parę groszy tak dla zasady.
Cytuj
Adrianna

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

4.3.2015 9:58
Mnie w ostatnim czasie zdenerwowała Multimedia, w której mam internet. Przez 2 dni nie miałam łączności. Musiałam korzystać z internetu mobilnego ( dzięki Bogu, że miałam)... Jak się zapytalam czy mogę liczyć na niższy abonament to napisali,ze nie ma mowy i muszę i tak zapłacić te 60 zł.
Czy aby mogli mi tak powiedzieć? Czy jednak należałoby się pewne odszkodowanie?
Cytuj
Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła
remi

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

4.3.2015 10:58
Zawsze możesz złożyć reklamację, mi moj operator sam proponował takie rozwiązanie, tzn. Pani na infolinii, gdy zadzwoniłem z pretensjami. Co prawda nie skorzystałem, bo pewnie niewiele bym zyskał, ale możliwość była.
Cytuj
Cezary

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

5.3.2015 9:33
Oni zawsze oferują reklamacje - jest to pewna metoda na zbycie klienta. Bo może mu się nie zechce tego zrobić ?
Osobiście raczej nie bawiłbym sie o zwrot niewielkiej kwoty abonamentu ale w przypadku kiedy sytuacje takie powtarzałyby się zbyt często po prostu zrezygnowałbym z operatora. I poszukałbym takiego, który z większym szacunkiem traktuje klienta.
Cytuj
Faustyn

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

8.3.2015 19:10
Ja jak nie mam internetu i reset modemu nie pomaga to od razu dzwonię do firmy i zgłaszam. A mam internet radiowy, w lokalnej firmie. Czasem myślę, że jak słyszą kto dzwoni, to im się nuż w kieszeni otwiera, ale ja do pracy potrzebuję internetu, a skoro płacę, to chyba wymagam.
No i zawsze sobie notuję, kiedy internetu nie było przez cały dzień. Niby w umowie mam, że mają prawo przez 5 dni w roku nie udostępnić internetu, ale zastanawiam się, czy jeśli przez pół dnia go nie było, to się to też liczy. Jak myślicie?
Cytuj
Odpowiedź