• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Jak zerwać umowę o Internet?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Ekspert Comperia.pl

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 94 razy

Wyślij wiadomość

10.2.2015 7:42
Mają Pastwo doświadczenie w tym temacie? Zrywali Państwo umowy? Jak? Dlaczego? Jakie były trudności, jeśli w ogóle? Tutaj o tym jak zrobic to w Play :) (oczywiście nie zachęcamy)
Cytuj
Arkadiusz Wojciechowski, ekspert
pitarek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

10.2.2015 10:37
W artykule jest Plus a nie play :)
Niestety ale bardzo często jak już podpiszemy umowę to zupełnie nie opłaca się jej zrywać ponieważ kary mogą być naprawdę wysokie.
Zupełnie nieadekwatne do korzyści jakie można otrzymać. Tak więc jak podpisujemy umowę trzeba liczyć się z wszystkimi tego konsekwencjami.
Cytuj
maroony

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

11.2.2015 9:58
Dokładnie tak, kary za zerwanie umowy są dosyć wysokie, nie każdy sobie może na nie pozwolić. Dla tego pewnie w większości przypadków, osoba chcąca zerwać tą umowę, odpuszcza sobie:)
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

11.2.2015 10:54
można poczekać aż operator zmieni regulamin, wystarczy go NIE zaakceptować i umowa wygaśnie (operator ją wypowie), w takim przypadku nie ma kary umownej
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
pomaranek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

11.2.2015 11:03
Można czekać. Może operator zmieni abonament a może nie...
Ja miałem kiedyś problem z przeprowadzką. Nie w przypadku operatora mobilnego ale stacjoanarnego, u którego wykupiłem sobie abonament na internet. Okazało sie,że nie obchodzi ich to,że muszę się wyprowadzić. A jednocześnie kara za wypowiedzenie umowy była bardzo wysoka.
Tak wiec zmuszony byłem zapłacić ten abonament do końca. Ponad rok po przeprowadzce.
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

11.2.2015 15:41
pomaranek napisał
Można czekać. Może operator zmieni abonament a może nie...
Ja miałem kiedyś problem z przeprowadzką. Nie w przypadku operatora mobilnego ale stacjoanarnego, u którego wykupiłem sobie abonament na internet. Okazało sie,że nie obchodzi ich to,że muszę się wyprowadzić. A jednocześnie kara za wypowiedzenie umowy była bardzo wysoka.
Tak wiec zmuszony byłem zapłacić ten abonament do końca. Ponad rok po przeprowadzce.
A nie mogles przeniesc do nowego miejsca zamieszkania?
Cytuj
ann

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

11.2.2015 17:35
Mozesz zerwac jak najszybciej, ale oplaty beda Cie czekaly, wiec to bez sensu. Lepiej juz przeniesc, albo postarac sie wynegocjowac lepsza.
Cytuj
Irek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

12.2.2015 10:28
No właśnie niekoniecznie można to przenieść. Sam równiez miałem podobną sytuację kiedyś.W moim mieście działał operator kablowy UPC. Tam gdzie się przenosiłem czyli na wieś nie było możliwości skorzystania z takiego internetu.
Umowy są tak skonstruowane,że bardzo często koszt zerwania umowy jest wyższy od abonamentu do końca jej trwania. Tak więc również byłem zmuszony płacić. Teraz już nie podpisuję umów.
Cytuj
Róża

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

14.2.2015 8:02
Ale co w sytuacji gdy kupujemy załóżmy internet LTE a nie możemy korzystać z jego dobrodziejstw - bo nie ma odpowiednich warunków technicznych. Czy to nie jest wystarczający powód do zerwania umowy?
Cytuj
Mela

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

16.2.2015 8:00
W takim razie nic z tego ;) Sama musiałaś się dowiedzieć czy internet LTE jest. Na stronie zwykle operatorzy pokazują zasięg. Wzięłaś abonament, LTE w nim jest. A to,że nie działa akurat u Ciebie w okolicy to Twój problem.Przeprowadź się to będzie działał.Tak mniej więcej to jest rozumiane przez operatorów.
Cytuj
Odpowiedź