Witam,
Tukalski_T napisał
proszę powiedzieć jak wygląda u Państwa kwestia doboru lokalizacji sklepu? Czy franczyzobiorca ma na to wpływ?
na wybór lokalizacji sklepu wielkopowierzchniowego ma wpływ szereg czynników, poczynając od wielkości miejscowości, poprzez wybór dzielnicy, kończąc np na popycie
franczyzobiorca musi być gotów do zmiany miejsca zamieszkania wraz z wyborem lokalizacji sklepu
grzegosh napisał
Domyślam się, że nie da się podać tak do publicznej informacji danych tabelarycznych, które pokazywałby realny zysk z prowadzenia takiego sklepu, ale decydując się na współpracę miałbym wgląd do takich danych z innych sklepów?
informacje handlowe i gospodarcze poszczególnych sklepów czyli też franczyzobiorców są tajemnicą handlową w zakresie szczegółowych danych
ale nie jest tajemnicą, że w roku 2015 otwartych zostało 13 sklepów Intermarche w Polsce, a do tej pory w 2016 r. już 10 kolejnych, łączny obrót sklepów Intermarche w 2014 r. wyniósł ponad 4 mld zł, i był większy niż w roku poprzednim o prawie 10%
grzegosh napisał
Rozbuduje to pytanie. Czy decydując się na prowadzenie sklepu wybieramy spośród wskazanych lokalizacji czy wskazujemy nas interesującą, czy jak mamy działkę to da się tam otworzyć sklep?
jak już pisałem lokalizacja wielkopowierzchniowego sklepu to szereg czynników, które mają decydujący głos,
posiadanie własnej działki nie jest równoznaczne z możliwością posadowienia na niej wielkopowierzchniowego sklepu, bo np nie pozwala na to miejski plan zagospodarowania przestrzennego, lub działka nie jest działką budowlaną, lub choćby znajduje się na obrzeżach miasta itp
Kuba,
Doradca online Intermarche
http://muszkieterowie.pl/wlasnybiznes