• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Jak zadbać o finanse w małej firmie?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Artur Sarnecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1359 razy

Wyślij wiadomość

2.6.2016 10:31
-> Bądź w 5 % firm które nie padają w pierwszych 5 latach:) Zobacz jak zadbać o finanse w małej firmie!
http://artursarnecki.eu/jak-zadbac-o-finanse-w-malej-firmie/
Cytuj
Doradca Finansowy

https://finansepoludzku.pl
Napisz: biuro@finansepoludzku.pl
Stanisław BińkiewiczStanisław Binkiewicz

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1104 razy

Wyślij wiadomość

7.6.2016 9:58
Artur Sarnecki napisał
-> Bądź w 5 % firm które nie padają w pierwszych 5 latach:) Zobacz jak zadbać o finanse w małej firmie!
http://artursarnecki.eu/jak-zadbac-o-finanse-w-malej-firmie/


Brak jakichkolwiek komentarzy postu wskazuje na to, że albo forum nie odwiedzają właściciele firm, albo już posiadają pełną wiedzę. Ale brak komentarzy może tez wynikać z innych pobudek. Może właściciele chcą więcej konkretów. Więcej typowych przykładów. Może pisząc o kosztach warto pokazać wymierne efekty, itp. Opisane w artykule 3 propozycje wielokrotnie były opisywane. Ja sam dzień przed opublikowaniem Pana artykułu, na swoim blogu pisałem szerzej o podobnych sprawach w kontekście ponoszenia przez firmy niepotrzebnych kosztów, czyli tzw. płacenia za nic.

Dostęp do tego artykułu:

http://www.slowkilkaomalymbiznesie.pl/za-co-tak-naprawde-placisz-czyli-gdzie-tkwi-problem
Cytuj
Stanisław Bińkiewicz
Tel:606119428
Blog: www.slowkilkaomalymbiznesie.pl
e-mail: stabin@neostrada.pl
Artur Sarnecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1359 razy

Wyślij wiadomość

7.6.2016 10:09
:) cieszę się że pojawił się cenny komentarz, ja wiem że Pan ma same konkrety i doceniam to, ja niestety mam tylko ogólniki i slogany, no ale jeśli ktoś chce coś zmienić to i z tym coś zdziała...pozdrawiam


ps. jeśli podstawy są powtarzane wielokrotnie to nie znaczy, że są bezużyteczne, może po prostu jest w nich wartość :)

Stanisław Bińkiewicz napisał
Artur Sarnecki napisał
-> Bądź w 5 % firm które nie padają w pierwszych 5 latach:) Zobacz jak zadbać o finanse w małej firmie!
http://artursarnecki.eu/jak-zadbac-o-finanse-w-malej-firmie/


Brak jakichkolwiek komentarzy postu wskazuje na to, że albo forum nie odwiedzają właściciele firm, albo już posiadają pełną wiedzę. Ale brak komentarzy może tez wynikać z innych pobudek. Może właściciele chcą więcej konkretów. Więcej typowych przykładów. Może pisząc o kosztach warto pokazać wymierne efekty, itp. Opisane w artykule 3 propozycje wielokrotnie były opisywane. Ja sam dzień przed opublikowaniem Pana artykułu, na swoim blogu pisałem szerzej o podobnych sprawach w kontekście ponoszenia przez firmy niepotrzebnych kosztów, czyli tzw. płacenia za nic.

Dostęp do tego artykułu:

http://www.slowkilkaomalymbiznesie.pl/za-co-tak-naprawde-placisz-czyli-gdzie-tkwi-problem
Wypowiedź została zmieniona przez: Artur Sarnecki 7.6.2016 10:12
Cytuj
Doradca Finansowy

https://finansepoludzku.pl
Napisz: biuro@finansepoludzku.pl
Stanisław BińkiewiczStanisław Binkiewicz

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1104 razy

Wyślij wiadomość

7.6.2016 11:33
Artur Sarnecki napisał
:) cieszę się że pojawił się cenny komentarz, ja wiem że Pan ma same konkrety i doceniam to, ja niestety mam tylko ogólniki i slogany, no ale jeśli ktoś chce coś zmienić to i z tym coś zdziała...pozdrawiam


ps. jeśli podstawy są powtarzane wielokrotnie to nie znaczy, że są bezużyteczne, może po prostu jest w nich wartość :)

Stanisław Bińkiewicz napisał
Artur Sarnecki napisał
-> Bądź w 5 % firm które nie padają w pierwszych 5 latach:) Zobacz jak zadbać o finanse w małej firmie!
http://artursarnecki.eu/jak-zadbac-o-finanse-w-malej-firmie/


Brak jakichkolwiek komentarzy postu wskazuje na to, że albo forum nie odwiedzają właściciele firm, albo już posiadają pełną wiedzę. Ale brak komentarzy może tez wynikać z innych pobudek. Może właściciele chcą więcej konkretów. Więcej typowych przykładów. Może pisząc o kosztach warto pokazać wymierne efekty, itp. Opisane w artykule 3 propozycje wielokrotnie były opisywane. Ja sam dzień przed opublikowaniem Pana artykułu, na swoim blogu pisałem szerzej o podobnych sprawach w kontekście ponoszenia przez firmy niepotrzebnych kosztów, czyli tzw. płacenia za nic.

Dostęp do tego artykułu:

http://www.slowkilkaomalymbiznesie.pl/za-co-tak-naprawde-placisz-czyli-gdzie-tkwi-problem


Panie Arturze, możemy tak sobie polemizować, ale to jest bez sensu. Uważam, że zawsze warto pokazać przykłady wymiernych korzyści, jakie osiągnie właściciel firmy podejmując określone działanie. Jeśli więc napiszę, że właściciel firmy, powinien ograniczyć koszty funkcjonowania, myślę, że on wie, że to powinien zrobić, tylko nie wie jak. Jeśli więc np. jest firma transportowa z przewozem rzeczy, nie ma własnego certyfikatu przewoźnika, wynajmuje go, płacąc miesięcznie powiedzmy 600 zł, co w skali roku daje 7200 zł, to w przypadku zrobienia kursu i egzaminu będzie to jednorazowy koszt 1500 zł, oszczędność w skali roku 5700 zł, to będzie to efekt wymierny. Prowadząc międzynarodowy przewóz towarów, można obniżyć koszt paliwa, zjeżdżając z autostrady do okolicznych miasteczek. Różnica w cenie paliwa to około 2 euro na 10 litrach ropy, na 100 litrach to już 20 euro. Itd.
I to są to wymierne efekty ograniczania kosztów.
Tak więc funkcjonowanie firmy to jest temat, w którym istnieje wiele wątków o których warto a nawet trzeba pisać.
Cytuj
Stanisław Bińkiewicz
Tel:606119428
Blog: www.slowkilkaomalymbiznesie.pl
e-mail: stabin@neostrada.pl
Artur Sarnecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1359 razy

Wyślij wiadomość

7.6.2016 11:37
no więc proszę to robić i dzielić się wiedzą :)

Stanisław Bińkiewicz napisał
Artur Sarnecki napisał
:) cieszę się że pojawił się cenny komentarz, ja wiem że Pan ma same konkrety i doceniam to, ja niestety mam tylko ogólniki i slogany, no ale jeśli ktoś chce coś zmienić to i z tym coś zdziała...pozdrawiam


ps. jeśli podstawy są powtarzane wielokrotnie to nie znaczy, że są bezużyteczne, może po prostu jest w nich wartość :)

Stanisław Bińkiewicz napisał


Brak jakichkolwiek komentarzy postu wskazuje na to, że albo forum nie odwiedzają właściciele firm, albo już posiadają pełną wiedzę. Ale brak komentarzy może tez wynikać z innych pobudek. Może właściciele chcą więcej konkretów. Więcej typowych przykładów. Może pisząc o kosztach warto pokazać wymierne efekty, itp. Opisane w artykule 3 propozycje wielokrotnie były opisywane. Ja sam dzień przed opublikowaniem Pana artykułu, na swoim blogu pisałem szerzej o podobnych sprawach w kontekście ponoszenia przez firmy niepotrzebnych kosztów, czyli tzw. płacenia za nic.

Dostęp do tego artykułu:

http://www.slowkilkaomalymbiznesie.pl/za-co-tak-naprawde-placisz-czyli-gdzie-tkwi-problem


Panie Arturze, możemy tak sobie polemizować, ale to jest bez sensu. Uważam, że zawsze warto pokazać przykłady wymiernych korzyści, jakie osiągnie właściciel firmy podejmując określone działanie. Jeśli więc napiszę, że właściciel firmy, powinien ograniczyć koszty funkcjonowania, myślę, że on wie, że to powinien zrobić, tylko nie wie jak. Jeśli więc np. jest firma transportowa z przewozem rzeczy, nie ma własnego certyfikatu przewoźnika, wynajmuje go, płacąc miesięcznie powiedzmy 600 zł, co w skali roku daje 7200 zł, to w przypadku zrobienia kursu i egzaminu będzie to jednorazowy koszt 1500 zł, oszczędność w skali roku 5700 zł, to będzie to efekt wymierny. Prowadząc międzynarodowy przewóz towarów, można obniżyć koszt paliwa, zjeżdżając z autostrady do okolicznych miasteczek. Różnica w cenie paliwa to około 2 euro na 10 litrach ropy, na 100 litrach to już 20 euro. Itd.
I to są to wymierne efekty ograniczania kosztów.
Tak więc funkcjonowanie firmy to jest temat, w którym istnieje wiele wątków o których warto a nawet trzeba pisać.
Cytuj
Doradca Finansowy

https://finansepoludzku.pl
Napisz: biuro@finansepoludzku.pl
Stanisław BińkiewiczStanisław Binkiewicz

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1104 razy

Wyślij wiadomość

7.6.2016 11:55
Artur Sarnecki napisał
no więc proszę to robić i dzielić się wiedzą :)

Stanisław Bińkiewicz napisał
Artur Sarnecki napisał
:) cieszę się że pojawił się cenny komentarz, ja wiem że Pan ma same konkrety i doceniam to, ja niestety mam tylko ogólniki i slogany, no ale jeśli ktoś chce coś zmienić to i z tym coś zdziała...pozdrawiam


ps. jeśli podstawy są powtarzane wielokrotnie to nie znaczy, że są bezużyteczne, może po prostu jest w nich wartość :)



Panie Arturze, możemy tak sobie polemizować, ale to jest bez sensu. Uważam, że zawsze warto pokazać przykłady wymiernych korzyści, jakie osiągnie właściciel firmy podejmując określone działanie. Jeśli więc napiszę, że właściciel firmy, powinien ograniczyć koszty funkcjonowania, myślę, że on wie, że to powinien zrobić, tylko nie wie jak. Jeśli więc np. jest firma transportowa z przewozem rzeczy, nie ma własnego certyfikatu przewoźnika, wynajmuje go, płacąc miesięcznie powiedzmy 600 zł, co w skali roku daje 7200 zł, to w przypadku zrobienia kursu i egzaminu będzie to jednorazowy koszt 1500 zł, oszczędność w skali roku 5700 zł, to będzie to efekt wymierny. Prowadząc międzynarodowy przewóz towarów, można obniżyć koszt paliwa, zjeżdżając z autostrady do okolicznych miasteczek. Różnica w cenie paliwa to około 2 euro na 10 litrach ropy, na 100 litrach to już 20 euro. Itd.
I to są to wymierne efekty ograniczania kosztów.
Tak więc funkcjonowanie firmy to jest temat, w którym istnieje wiele wątków o których warto a nawet trzeba pisać.


A jak Pan myśli, co ja robię?
Myślę że dalsza dyskusja nie ma sensu.
Cytuj
Stanisław Bińkiewicz
Tel:606119428
Blog: www.slowkilkaomalymbiznesie.pl
e-mail: stabin@neostrada.pl
Artur Sarnecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1359 razy

Wyślij wiadomość

7.6.2016 12:00
Panie Stanisławie, ja tylko zachęciłem do dalszego dzielenia się wiedzą, nie wiem czemu ma Pan podejście do tego w taki sposób że każde inne zdanie jest atakiem, możemy się różnić i każdy trafia do innych osób. Osobiście i tak życzę Panu wszystkiego dobrego, nie ma sensu tracić czasu na złośliwości czy obrażanie się.

Stanisław Bińkiewicz napisał
Artur Sarnecki napisał
no więc proszę to robić i dzielić się wiedzą :)

Stanisław Bińkiewicz napisał


Panie Arturze, możemy tak sobie polemizować, ale to jest bez sensu. Uważam, że zawsze warto pokazać przykłady wymiernych korzyści, jakie osiągnie właściciel firmy podejmując określone działanie. Jeśli więc napiszę, że właściciel firmy, powinien ograniczyć koszty funkcjonowania, myślę, że on wie, że to powinien zrobić, tylko nie wie jak. Jeśli więc np. jest firma transportowa z przewozem rzeczy, nie ma własnego certyfikatu przewoźnika, wynajmuje go, płacąc miesięcznie powiedzmy 600 zł, co w skali roku daje 7200 zł, to w przypadku zrobienia kursu i egzaminu będzie to jednorazowy koszt 1500 zł, oszczędność w skali roku 5700 zł, to będzie to efekt wymierny. Prowadząc międzynarodowy przewóz towarów, można obniżyć koszt paliwa, zjeżdżając z autostrady do okolicznych miasteczek. Różnica w cenie paliwa to około 2 euro na 10 litrach ropy, na 100 litrach to już 20 euro. Itd.
I to są to wymierne efekty ograniczania kosztów.
Tak więc funkcjonowanie firmy to jest temat, w którym istnieje wiele wątków o których warto a nawet trzeba pisać.


A jak Pan myśli, co ja robię?
Myślę że dalsza dyskusja nie ma sensu.
Cytuj
Doradca Finansowy

https://finansepoludzku.pl
Napisz: biuro@finansepoludzku.pl
Stanisław BińkiewiczStanisław Binkiewicz

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1104 razy

Wyślij wiadomość

7.6.2016 12:16
Artur Sarnecki napisał
Panie Stanisławie, ja tylko zachęciłem do dalszego dzielenia się wiedzą, nie wiem czemu ma Pan podejście do tego w taki sposób że każde inne zdanie jest atakiem, możemy się różnić i każdy trafia do innych osób. Osobiście i tak życzę Panu wszystkiego dobrego, nie ma sensu tracić czasu na złośliwości czy obrażanie się.

Stanisław Bińkiewicz napisał
Artur Sarnecki napisał
no więc proszę to robić i dzielić się wiedzą :)



A jak Pan myśli, co ja robię?
Myślę że dalsza dyskusja nie ma sensu.


Panie Arturze, ja również życzę Panu wszystkiego najlepszego.
A że czasem mamy inne spojrzenie na dany temat, to dobrze. Bo jakby było inaczej, życie byłoby bardzo nudne.
To nie jest tak, jak Pan myśli. Nie jest i nie było moim celem jakiekolwiek atakowanie Pana. Jesli to w ten sposób Pan odebrał. to przepraszam.
Cytuj
Stanisław Bińkiewicz
Tel:606119428
Blog: www.slowkilkaomalymbiznesie.pl
e-mail: stabin@neostrada.pl
Artur Sarnecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1359 razy

Wyślij wiadomość

7.6.2016 12:18
Ja również :) Jeszcze raz wszystkiego dobrego i powodzenia:)
Stanisław Bińkiewicz napisał
Artur Sarnecki napisał
Panie Stanisławie, ja tylko zachęciłem do dalszego dzielenia się wiedzą, nie wiem czemu ma Pan podejście do tego w taki sposób że każde inne zdanie jest atakiem, możemy się różnić i każdy trafia do innych osób. Osobiście i tak życzę Panu wszystkiego dobrego, nie ma sensu tracić czasu na złośliwości czy obrażanie się.

Stanisław Bińkiewicz napisał


A jak Pan myśli, co ja robię?
Myślę że dalsza dyskusja nie ma sensu.


Panie Arturze, ja również życzę Panu wszystkiego najlepszego.
A że czasem mamy inne spojrzenie na dany temat, to dobrze. Bo jakby było inaczej, życie byłoby bardzo nudne.
To nie jest tak, jak Pan myśli. Nie jest i nie było moim celem jakiekolwiek atakowanie Pana. Jesli to w ten sposób Pan odebrał. to przepraszam.
Cytuj
Doradca Finansowy

https://finansepoludzku.pl
Napisz: biuro@finansepoludzku.pl
Ala Zajączkowska

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

8.6.2016 15:54
Polecam też zapoznać się z informatorem przedsiębiorcy na tej stronie: https://www.ideabank.pl/informator-przedsiebiorcy
Można tam znaleźć naprawdę mnóstwo ciekawych wpisów i praktycznych porad, jak zadbać o finanse i rozwój firmy. Wszystko o prawie, podatkach, księgowości, dotacjach - także tematy jak najbardziej istotne. Myślę, że wiedza i kształcenie się to podstawa niezbędna, by zapewnić firmie stabilność.
Wypowiedź została zmieniona przez: Ala Zajączkowska 8.6.2016 15:54
Cytuj
Odpowiedź