• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
1 osoba przegląda ten temat0 osób obserwuje ten temat

Biomertia głosowa w Smart banku - to działa?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
hubertus

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

26.6.2015 10:39
Znalazłem niedawno informację, że na początku tego roku Smart bank wprowadził logowanie za pomocą głosu. Zastanawiam się, czy to u nich działa, czy jednak zrezygnowali z tego pomysłu? Może ktoś wie? Bo opinie były chyba dość negatywne, jak tak czytam, a i jakiegoś szumu potem też nie było na ten temat.
WIęc w końcu weszło czy jednak nie?
Cytuj
djmarko

Niezarejestrowani

2.7.2015 15:55
działa i bez problemu mozna sterować bankiem smart :). przeszło do codzienności i tyle.
Cytuj
nastor

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

2.7.2015 16:05
A nie ma z tym żadnych problemów? Może ktoś tego używa i mógłby się wypowiedzieć? Czy jakieś choroby układu głosowego (chrypa, przeziębienie) nie uniemożliwiają korzystania?
No i przede wszystkim, czy można z takiej opcji zrezygnować i normalnie się logować? Bo Smart bank ma dobrą ofertę konta osobistego, ale nieco mnie tym zniechęca.
Cytuj
BankSMART

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

3.7.2015 14:18
@nastor, witamy, nie otrzymaliśmy zgłoszeń o "niewpuszczeniu" do banku z powodu choroby układu głosowego. Gdyby system nie rozpoznał głosu użytkownika oczywiście uniemożliwi wejście poprzez ten sposób logowania i poprosi o wpisanie hasła. Można korzystać z logowania do systemu w sposób tradycyjny - NIK i hasło dostępowe. Wybór należy do Klienta. Pozdrawiamy.
Cytuj
Bank SMART Dyskont finansowy http://www.banksmart.pl/
Odpowiedź