14.11.2016 14:16
Niestety T-mobile także bez gody klienta pozwala na takie zagrania ze strony PayU Express. Co najlepsze po skontaktowaniu się z bankiem udzielono mi informacji, że to nie ich wina, bo to Allegro udostępnia taka funkcję i mam sobie ja na Allegro wyłączyć. Jeśli chcę jakiekolwiek ustawienia na koncie bankowym zrobić (po zalogowaniu się i wpisaniu hasła podczas logowania) muszę to potwierdzić hasłem z smsa. A tu ot tak kasę ściągają i już. Do tego bank ręce umywa. Tłumaczę kobiecie z banku, że to działanie na szkodę klienta, a ona nadal upiera się przy swoim, że to wina Allegro! A jeśli Allegro wprowadzi funkcję - klikasz licytuj, my pobieramy wszystka kasę z twojego konta bez jakiejkolwiek autoryzacji, to bank tez nie poczuje się do winy? W każdym banku powinna być osobna opcja włączenia PayU Express, z dokładnymi informacjami o co chodzi, z potwierdzeniem smsem uaktywnienia takiej opcji, a nie przemycane przy okazji podczas standardowego płacenia. To działanie na korzyść PayU a nie klientów banku. Jak będę chciała to sobie włączę, a nie z biegu, a potem człowiek się zastanawia o co chodzi że już zapłacone. Zero odpowiedzialności. Zresztą, tak jak z Synca byłam zadowolona, tak z T-mobile jestem niezadowolona... A Synk był naprawdę dobrym bankiem....