• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

klient reklamuje usługę i nie placi, co wtedy?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Dalian

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

15.5.2015 9:36
Mam pytanie, co możemy zrobić w przypadku, gdy klient po wykonanej usłudze twierdzi, że wszystko jest źle i nie taki nie zapłaci? Zakładamy oczywiście, że z naszej strony wszystko wygląda dobrze i tylko jemu się nie podoba. Możemy go jakoś zmusić, żeby zapłacił? Wezwać policję czy coś?
Cytuj
kazik

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

15.5.2015 9:38
Pokazac regulamin i niech placi, a jak nie to do sądu
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

15.5.2015 10:38
to jak wykonanie usługi ma wyglądać powinno zostać określone w umowie, tam również ew. kwestie płatności, reklamacji itp...
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
Dalian

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

15.5.2015 11:11
No tak, ale co, jeśli nie ma umowy? Chodzi mi o usługi typu fryzjerstwo i inne kosmetyczne. Czy ustne ustalenie jak ma wyglądać fryzura można uznać za umowę? Co jakiś czas trafia się klient, któremu coś nie pasuje, ale moim zdaniem tylko próbują wyłudzić usługę za darmo. Niestety w większości im ulegam, bo niby jak mam taką osobę zmusić do zapłacenia? Zamknąć drzwi na klucz?
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

15.5.2015 11:37
ustne ustalenia również są ważne, ale bardziej chodzi o udowodnienie co ustaliliście

jeżeli taki klient chce wyjść bez płacenia to trzeba wezwać policję + najlepiej porozmawiać z jakimś prawnikiem, niech doradzi jak postępować z takimi klientami
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
krystin

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

15.5.2015 14:18
No w takich przypadkach to czy fryzura jest taka, jaka być powinna to rzecz gustu. Ja uważam, że jeśli jest niewiele takich przypadków, to lepiej przyznać się do błędu, niż wszczynać awanturę, bo w końcu ile to może być warte? 50 zł? Prawnik kosztuje więcej. A taki niezadowolony klient, jak go nie połechtasz, to tylko narobi ci złej sławy w mieście. Więc po co?
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

15.5.2015 14:21
taki "niezadowolony" klient powie znajomym, że mu fryzuję za friko zrobili i podobnych przypadków może być więcej...
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
OlafLub

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

21.5.2015 9:05
Robert Sierant napisał
taki "niezadowolony" klient powie znajomym, że mu fryzuję za friko zrobili i podobnych przypadków może być więcej...


No nie wiem, czy każdy tak chętnie będzie się wykłócał za darmowe strzyżenie. Ludzie raczej u fryzjera ukrywają niezadowolenie. A z antyreklamą to gdzieś czytałem, że zadowolony klient powie dobrze o salonie 3 osobom, a niezadowolony powie źle 10. Więc warto się zastanowić, czy możemy sobie pozwolić, na taką antyreklamę.
Bo chyba nie uważamy ludzi za cwaniaczków, którzy chcą nas obrobić na każdym kroku?
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

21.5.2015 14:19
Nie sądze, zeby ktos się wykłócał o fryzurę u fryzjera. Na prawdę to jakieś skrajne przypadki.
Cytuj
Cesene

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

28.4.2017 11:00
Najlepieuj będzie skorzystać z usług firmy odzyskującej należności. Samodzielna walka z klientem według mnie nie ma sensu i jest to jedynie strata czasu.
Wypowiedź została zmieniona przez moderatora.
Cytuj
Odpowiedź