animka napisał
hehe no do 150 to i ja chyba nie dojde :P 25 zł no właśnie nie wiedziałam czy to drogo czy nie mam konto biznesowe w pekao i tyle mi co miesiąc pobierają cholerka... z konta jestem zadowolona bo nie ma jakis obsów czy awarii nieplanowanych :P ale męczy mnie to troche bo w skali roku robi się już dość duża kwota tak naprawdę za nic :) no ale cóż nie tak łatwo chyba zmienić fimowe konto bo byłby chaos w firmie :)
Przenoszenie rachunku nie jest problemem. Nawet przez telefon klient ma możliwość powiadomić „nowy bank”,że chce rachunek przenieść a nie zakładać zupełnie nowy. Pozostałe formalności załatwia doradca. Należy przekazać mu
upoważnienie, a on dostarczy dokumenty, przekaże wszelkie informacje do ZUS czy US. Trwa to maksymalnie miesiąc. To co leży w gestii klienta to poinformowanie kontrahentów o zmianie numeru. Jeżeli prowadzimy stronę www tam też zaktualizujmy dane. Doradcy proponują zazwyczaj, aby konta nie przenosić dopóki nie mamy załatwionych spraw ze „starym bankiem”. Uregulujmy wszelkie należności.