• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Księgowość w firmie - jaką wybrać ?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Kendzi

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.5.2014 0:14
założyłem działalność gospodarczą, która niedługo zacznie generować koszty i przychody, nigdy z księgowością nie miałem do czynienia, więc muszę to komuś zlecić, jaką księgowość najlepiej wybrać dla firmy, zatrudnić kogoś, czy zlecić to na zewnątrz?A może zdecydować się na jakiś program do księgowania i robić to wszystko samemu?
Cytuj
szarlottka

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.5.2014 7:45
Ja jestem za zatrudnieniem księgowej. Możesz też pomyśleć nad zleceniem tego komuś z zewnątrz. Sam się za to lepiej nie zabieraj:) Programy niby są łatwe w obsłudze ale jeśli nie miało się nigdy styczności z księgowością można zrobić wiele błędów które później mogą ci zaszkodzić.
Cytuj
goyko

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.5.2014 12:29
Skoro nie znasz się na księgowości to zrób tak jak radzi Szarlottka. Nie ma sensu się męczyć z tymi wszystkimi papierami jak i tak nie wiesz o co w nich chodzi. Ja korzystam z usług biura rachunkowego w moim mieście i jestem z nich zadowolony. Nie biorą dużo.
Cytuj
jolawiola

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.5.2014 13:39
Ja na Twoim miejscu przetestowałabym programy do księgowania i fakturowania a później bym zdecydowała co robić. Prowadząc samodzielnie księgowość możesz sporo zaoszczędzić a w dzisiejszych czasach to dość istotne:) Możesz iść na jakiś kurs księgowości. Myślę, że sobie poradzisz.
Cytuj
AdriannA

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.5.2014 16:22
Ale jak ktoś nie ma do tego głowy to nawet kurs mu nie pomoże, wiem po sobie. Gdybym ja miałam prowadzić ksiegowość to pewnie nawet po kursie bym nie potrafiła. Zatrudnienie Księgowej to w tym przypadku najrozsądniejsze rozwiązanie. No chyba ze czujesz sie na sile że sam dasz rade.
Cytuj
Angelina

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.5.2014 17:35
A ja zdecydowałam sie na program do księgowania. Korzystam z zestawu Infor System - chodzi płynnie i bez problemów, a ponadto w ramach licencji jest cykliczne i częste uaktualnianie. Po ponad roku korzystania nawet przez myśl mi nie przeszła zmiana softu :)Wiec moze pomyśl nad takim rozwiązaniem ?
Cytuj
greta44

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.5.2014 19:50
Ja nigdy bym się nie zdecydowała na samodzielne prowadzenie i rozliczanie firmy .Może trochę się orjetuje ale tam trzeba być na bieżąco bo przecie ciągle przepisy się zmieniają .A przecież księgowość to ogromna odpowiedzialność ,wiec radze lepiej zatrudnić osobę która posiada kompetencje .
Cytuj
ewelina

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.5.2014 23:37
Tak tylko teraz powiedzcie mi jeszcze ile kosztuje opłacenie takiej księgowej? Płacisz jej normalna pensje jak pracownikowi czy to zależy od tego ile ona ma pracy przy twoich papierach? I czy jak popełni jakiś błąd to ja za to odpowiadam czy ona?
Cytuj
abzibzi

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

31.5.2014 6:47
Wydaje mi się, że to zależy od tego ile ma u ciebie pracy. Nie mam pojęcia ile trzeba jej płacić. Też jestem ciekawa kto ponosi odpowiedzialność za popełniony błąd. Wydaje mi się, że to właścicielowi oberwie się w ZUS-ie lub US. Księgowej można jedynie potrącić z pensji. Zgadza się?
Cytuj
moniuska20

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

31.5.2014 13:12
A co sądzicie o księgowości online? Warto z czegoś takiego korzystać? Znalazłam ofertę Infaktu i rozważam wprowadzenie księgowości online do swojej firmy. Podobno można sporo zaoszczędzić. Zastanawiam się tylko co z ważnymi dokumentami. Gdzie są przechowywane i co zrobić w sytuacji gdy będę potrzebowała jakieś papiery na już?
Cytuj
Odpowiedź