Na początek zastanów się do jakiej grupy docelowej chcesz dotrzeć, kto zainteresuje się produktami z twojego sklepu i wczuj się w rolę klienta. Jeśli ktoś będzie szukał opinii to zajrzy na
forum. Jeśli chodzi o social media to także tutaj chetniej odwiedzamy sklepy, które znamy. Może się zdarzyć, iż dzięki unikalnym treściom, zdjęciom, a może i konkurom staniecie się rozpolnawalni, będzie wiadomo, że "Coś" się u was dzieje. Klient chętniej kupi w takim miejscu, niż w takim którego nie zna. Co innego z pozycjonowaniem. Tutaj to klient wyszukuje daną rzecz i niestety z reguły nikomu nie chce się porównywać nawet cenowo produktów z więcej niż pierwszych 10 stron. Fajną opcję wpływającą na pozycję strony w wyszukiwarce ma też np. firma SiteSeo która posiada ponad 20 przydatnych baz blogów (po co najmniej 50 blogów) dzięki czemu można umieścić u nich linki do swojej strony i wskoczyć na wyższe miejsce w wyszukiwarce. Poza tym wiemy gdzie nasze linki trafiają, co uważam za duży plus. Wszystko zależy od twojego czasu i niestety także i od budżetu, bo jak ktoś napisał wcześniej reklamy nigdy za wiele ... (chociaż pamiętaj, że nieumiejętna i zbyt nachalna może bardziej zaszkodzić niż pomóc). :)