10.7.2014 16:54
Czasem też ''zwykły szary Kowalski'' szuka czegoś w sieci nawet nie wiedząc, że dotyczy to księgowości - w przypadku własnej strony czy bloga w takiej sytuacji najlepsze jest pozycjonowanie, tagi, duuużo ciekawych też dla tych szarych ludzi artykułów i może właśnie połączenie tego z udzielaniem porad - żeby ludzie opisywali co chcą wiedzieć a później publikacja tego na stronie. A jeśli chodzi o koszt reklamy, to zależy na jakim rodzaju reklamy chcesz się skupić, czytałem ostatnio gdzieś w sieci opinie właścicieli różnych firm i mówili że inwestują różnie, czasem 400 czasem 1000. Najlepiej próbować wszystkiego po kolei, by zobaczyć co przynosi największe rezultaty. Bo możliwe, że reklama za 400 zł przyniesie większy zysk niż na 2,5 raza droższa.
Chwile ulotne jak ulotka...